moc.liamg%40888larenim.eht
+380739294309
Умови обміну та повернення товару
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживача" покупці мають право протягом 14 днів з моменту покупки здійснити обмін або повернення непродовольчих товарів, отриманих у магазині Beauty Hunter, за умови виконання всіх норм передбачених Законом
Товари, що НЕ підлягають обміну/поверненнюВідповідно до Закону України “Про захист прав споживача” товар не підлягає обміну чи поверненню, якщо:
● Втрачено чек (накладну), виданий споживачеві при купівлі;● Товар вже був у вжитку і має подряпини, сколи чи потертості;● Пошкоджено або відсутнє упакування товару;● Товар відноситься до переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню.
До переліку товарів, які не підлягають обміну/поверненню, належать такі групи товарів:
● парфумерно-косметична продукція;● одноразові матеріали;● продукти особистого використання (пензлі, набори пензлів, спонжі);● товари в аерозольній упаковці;● аксесуари для волосся;● засоби для догляду за обличчям та тілом.
Обов'язково перевіряйте посилку при отриманні у відділенні Нової Пошти на цілісність упаковки, збереження та наявність усіх позицій згідно з чеком.
У разі відсутності в посилці товарів згідно з чеком відразу на відділенні Нової Пошти, зв'яжіться з нашими менеджерами та повідомте про помилкову комплектацію замовлення. Менеджер узгодить подальші дії.
У разі пошкодження посилки та товару у ній при пересиланні обов'язково відразу на відділенні Нової пошти складіть акт-претензію та повідомте про пошкодження посилки менеджерам на гарячу лінію магазину.
Забираючи товар з відділення Нової Пошти, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю та комплектацією товару. Переконливе прохання обов'язково перевіряти замовлення при отриманні. У іншому випадку інтернет магазин не несе відповідальності за збереження та комплектацію посилки.
Як зробити обмін/повернення товару?
Обмін/повернення товару через Нову Пошту:
Повідомте менеджеру про необхідність виконати обмін/повернення та причину;Надішліть товар Новою Поштою на дані, які надасть менеджер магазину. Вартість відправки оплачує покупець, за винятком ситуацій, коли виявлено заводський брак та інші недоліки з вини працівників складу/менеджерів;Менеджери отримають ваше повернення/обмін та перевірять посилку на відповідність правилам обміну та повернення;За потреби обміну, співробітники складу відправляють відповідний товар за вашими даними.За необхідності повернення коштів, менеджер робить запит до бухгалтерії. Повернення коштів проводиться протягом 3-5 робочих днів Усі дії, пов'язані з пересиланням товару, що повертається чи підлягає обміну, оплачуються покупцем, крім заводського браку чи помилок складу. Задати питання стосовно обміну та повернення Ви можете звернувшись на гарячу лінію магазину.